EDGECAM DESIGNER 2021.1

22.06.2022

EDGECAM DESIGNER wypełnia lukę między programem CAD i CAM. Zakres możliwości modułu sięga od projektowania osprzętu po naprawę i modyfikacje detalu.

Makra i skrypty

EDGECAM Designer w swojej najnowszej odsłonie oferuje użytkownikom możliwość nagrywania i wykonywania makr.

Makra mogą posłużyć do zautomatyzowania procesu projektowania, w związku z tym pozwala użytkownikowi na nagrywanie i uruchamianie poleceń. Ponadto każdy z skryptów może zostać wyedytowany przez użytkownika w celu zmiany parametrów lub funkcji.

Możliwość rejestrowania makr poprzez przechwytywanie danych wejściowych jest idealnym rozwiązaniem dla użytkowników przede wszystkim mających niewielką lub żadną wiedzą programistyczną.

Makra zmniejszają ilość czasu, który trzeba poświęcić na wykonywanie podstawowych zadań. Pomagają również zmniejszyć ryzyko błędu, który zwiększa się wraz z powtarzalnymi zadaniami.

EDGECAM Designer wypełnia lukę między programami

EDGECAM Designer 2021.1 wraz z nowymi wydaniami rozwija i poprawia komfort użytkownika przede wszystkim pod względem łatwości obsługi, intuicyjności interfejsu użytkownika.

Podczas uruchamiania polecenia użytkownicy otrzymują lepiej skonfigurowane informacje na ekranie np. w przypadku gdy operacja nie będzie możliwa. W większości przypadków jest to spowodowane wybraniem nieprawidłowych parametrów, dlatego dzięki temu rozwiązaniu użytkownik będzie wiedział, jakie dane należy poprawić aby zastosować daną operacje. Użytkownicy mogą również łatwo zresetować wybór, jeśli wybiorą niewłaściwe elementy lub ustawią nieprawidłowe parametry.

Etykiety to świetne rozwiązanie do przekazywania użytkownikom informacji na ekranie. Jednak podczas pracy nad złożonymi modelami etykiety mogą przeszkadzać i zakrywać wyświetlaną grafikę. EDGECAM Designer 2021.1 wprowadza nową opcję automatycznego ukrywania etykiet, przede wszystkim pozwala to uporządkować ekran i umożliwia użytkownikom indywidualną pracę z każdą etykietą, tworząc znacznie lepsze wrażenie podczas użytkownika programu.

1. Powierzchnie

2. Inżynieria odwrotna

3. Makra i skrypty

4. Tworzenie szyku elementów wzdłuż dwóch kierunków